Telescopul kepler

Kepler's legacy. After nine years in deep space collecting data that revealed our night sky to be filled with billions of hidden planets - more planets even than stars - NASA's Kepler space telescope was retired.Kepler leaves a legacy of more than 2,600 planet discoveries from outside our solar system, many of which could be promising places for life Telescopul Kepler, apartinand NASA, a descoperit 100 de planete de talia Pamantului, care orbiteaza stele indepartate. Dintre acestea, noua, de mici dimensiuni, se afla in zona locuibila, unde conditiile sunt favorabile existentei apei in forma lichida, arata BBC Telescopul Kepler, apartinand NASA, s-a stricat, punand sub semnul intrebarii gasirea lumilor unde ar putea exista viata, in afara sistemului nostru solar. Daca inginerii nu pot repara telescopul, ar insemna sfarsitul acestei cautari si 600 de milioane de dolari pierduti Telescopul NASA are probleme in spatiu Telescopul Kepler al NASA, care cauta planete locuibile, intampina probleme in spatiu. Acesta a intrat in modul de functionare de urgenta la o distanta de 120.700.800 de km de Pamant

What's an Earth-Like Planet Anyway?

Lista exoplanetelor descoperite cu ajutorul telescopului spațial Kepler conține corpuri cerești cu o mare varietate a proprietăților fizice, cu intervale semnificative ale distanțelor orbitale, maselor, razelor, compozițiilor, a zonelor locuibile planetare și a tipurilor de stele gazdă. Până în 2018, cu telescopul spațial Kepler s-au detectat 2398 de planete confirmate, de. Lansat de NASA în 2009, telescopul Kepler monitorizează peste 100.000 de stele care seamănă cu Soarele nostru, aflate în constelaţiile Lebedei şi Lirei. Misiunea telescopului Kepler este de a căuta planete asemănătoare Terrei, care ar putea să adăpostească viaţa, în galaxia noastră, Calea Lactee

Telescopul Kepler al NASA, care cauta planete locuibile, intampina probleme in spatiu. Acesta a intrat in modul de functionare de urgenta la o distanta de 120.700.800 de km de Pamant. Atunci cand functioneaza in modul de urgenta, Kepler consuma... 11 Aprilie 201 Telescopul spaţial Kepler va fi retras din activitate Autor: Cătălin Niţu 31.10.2018 Telescopul spaţial Kepler, lansat în 2009 pentru a ajuta în descoperirea de noi planete din afara sistemului solar, va fi oprit în curând Telescopul spaţial Kepler al NASA a fost declarat mort, la doar câteva luni de la cea de a zecea aniversare a sa. Rolul său este preluat de Tess, telescopul spaţial lansat luna aceasta. Kepler, cu vârsta de 9 ani şi jumătate, a depăşit cu mult termenul de garanţie, iar de câteva luni, combustibilul era pe terminate Kepler Misiunea Kepler, conform originalului din engleză Kepler Mission, este o misiune spațială, o stație cosmică, o navă cosmică specială și un telescop spațial de tip fotometru creat și realizat de NASA pentru căutarea de planetelor de tip Terra din alte sisteme solare Kepler Legacy Press Kit Oct. 30, 2018: After nine years collecting data that revealed our night sky to be filled with more planets even than stars, NASA is ending the Kepler space telescope's science operations

Kepler's legacy: discoveries and more - Exoplanet

Telescopul spatial Kepler a identificat la 1.480 ani-lumina un fenomen straniu, neexplicat inca. A descoperit telescopul spatial Kepler o megastructura construita de extraterestri? aceasta este intrebarea pe care si-o pun mai multe site-uri dupa publicarea unui articol de catre The Atlantic, in 13 octombrie, scrie Slate.fr. Revista arata ca o stea, KIC 8462852, observata de telescop si situata. Telescopul spațial Kepler a descoperit peste 100 de exoplanete noi, dintre care patru ar putea să întrețină viața, a anunțat NASA, relatează News.ro. Mai mult, două dintre exoplanetele descoperite prezintă niveluri de radiaţie similare celor de pe Terra Sistemul nostru solar este acum legat de majoritatea numărului de planete din jurul unei singure stele, cu descoperirea recentă a unei a opta planete care înconjoară Kepler - 90, o stea asemănătoare Soarelui 2, 545 la ani lumină de Pământ. Planeta a fost descoperită în datele de la telescopul spațial Kepler al NASA Telescopul spatial kepler a fost construit pentru un singur scop, de a se uita intr-o mica parte a spatiului pentru a cauta exploanete noi. Vanatorul de exoplanete a observat pana acum sute de mii de stele noi, si a descoperit alte mii de planete in timpul calatorii sale

Telescopul refractor a fost mai departe îmbunătățit de astonomul Johannes Kepler, prin 1611. Kepler a folosit o lentilă conveză pentru vizor. Deși aceasta făcea ca imaginea să apară cu susul în jos, a îmbunătățit utiitatea telescopului. La sfârșitul anilor 1600, Isaac Newton a dezvoltat telescopul reflectant NASA is hosting a media teleconference on the status of the Kepler space telescope today, Oct. 30, at 3 p.m. EDT Kepler-1658b, orbiting with a period of just 3.8 days, was the first exoplanet candidate discovered by Kepler nearly 10 years ago. Credit: Gabriel Perez Diaz/Instituto de Astrofísica de Canarias Details: Despite being the very first planet candidate discovered by NASA's Kepler space telescope, Kepler-1658b had a rocky road to confirmation Telescopul spațial Kepler a fost lansat de NASA pentru a descoperi planete de tipul Pământului, care se învârt în jurul altor stele

Urmărește-ne și blogul: http://www.dozadecultura.roPoți să sari direct la partea care te interesează:0:00 - Introducere1:28 - Kepler-22b3:04 - Kepler-20e și. Alătură-te acestui canal pentru a primi acces la beneficii:https://www.youtube.com/channel/UCjZnyI2aujPVEmodcu7GTeQ/joinCanalul secundar: https://www.youtube..

The mission of NASA's Kepler Space Telescope research program sounds simple: to explore the Milky Way galaxy and find other habitable planets. In some ways, it's the real version of the U.S.S... Telescopul Kepler al NASA a descoperit, în premieră, o planetă cu doi sori, precum planeta Tatooine din Star Wars. Spre deosebire însă de aceasta, nou-descoperita Kepler-16b nu pare a fi locuibilă, fiind un gigant gazos rece, precum Saturn telescopul kepler: avem 2 stiri despre telescopul kepler. Citeste acum toate articole despre telescopul kepler pe Digi24.r

Telescopul NASA Kepler cheltui ultima picătură de combustibil Viziunea artistică a Telescopului Spațial Kepler de la NASA, care identifică exoplanetă Reprezentanții NASA spun că munca telescopului spațial Kepler, care vânează alte lumi, poate fi finalizată în această lună How Earth Climate Models Help Scientists Picture Life on Unimaginable Worlds. In a generic brick building on the northwestern edge of NASA's Goddard Space Flight Center campus in Greenbelt, Maryland, thousands of computers packed in racks the size of vending machines hum in a deafening chorus of data crunching Doar noi iti prezentam tot ce ar putea sa te intereseze incat sa alegi telescopul potrivit. wikipedia,telescopul referat fizica,telescopul referat,telescopul lui newton,telescopul instrument optic,telescopul kepler,telescopul reflector,telescopul james webb,telescopul refractor,telescopica,telescop refractor skylux,telescop selfie,s.c.

Telescop kepler nasa - Ziare

1. NASA's Kepler Space Telescope was an observatory in space dedicated to finding planets outside our solar system, with a particular focus on finding planets that might resemble Earth. The.
  2. In Depth: Kepler. NASA's Kepler, the 10th in a series of low-cost, low-development-time and highly focused Discovery-class science missions, was designed to discover Earth-like planets orbiting other stars in our region of the Milky Way. The spacecraft was named after the famed German astronomer Johannes Kepler (1571-1630)
  3. Kepler avea termen de expirare noiembrie 2012, dar cercetătorii sperau ca telescopul să mai funcţioneze, pentru că primea foarte multe informaţii. NASA studia datele trimise de Kepler, imagini de zeci de GB, iar apoi stabilea dacă ar putea avea condiţii potrivite vieţii umane, în cadrul unui exod de pe Terra
  4. Dacă Kepler 452b este într-adevăr o planetă telurică, poziția sa față de steaua în jurul căreia orbitează ne poate indica faptul că se află într-o perioadă de încălzire puternică din istoria climei sale, conform lui Doug Caldwell, unul dintre astronomii care analizează datele transmise de telescopul Kepler
  5. Telescopul spatial Kepler a fost lansat în 2009, iar de atunci a realizat numeroase descoperiri importante, fiind considerat si prima misiune a NASA capabila sa gaseasca planete de dimensiunea Pamântului.. Chiar si dupa ce misiunea Kepler s-a încheiat dupa unele defectiuni cu aparatul, satelitul a putut fi refolosit într-o noua misiune numita K2, care are aceeasi misiune, dar.
  6. Lansat de NASA în 2009, telescopul Kepler monitorizează peste 100.000 de stele care seamănă cu Soarele nostru, aflate în constelațiile Lebedei și Lirei. Misiunea telescopului Kepler este de a căuta planete asemănătoare Terrei, care ar putea să adăpostească viața, în galaxia noastră, Calea Lactee

Telescopul Kepler - o misiune de 600 de milioane de dolari - a fost lansat de NASA in 2009, pentru a monitoriza, timp de cel putin patru ani, peste 100.000 de stele care seamana cu Soarele nostru, aflate in constelatiile Lebedei si Lirei Telescopul spaţial Kepler va fi retras din activitate. Telescopul spaţial Kepler, lansat în 2009 pentru a ajuta în descoperirea de noi planete din afara sistemului solar, va fi oprit în curând. Acesta şi-a consumat resursele de combustibil şi va rămâne pe orbita pământului, la o distanţă de 151 milioane de kilometri în spatele.

Telescopul Kepler, care are misiunea de urmărire a planetelor, este la nivelul său operaţional cel mai scăzut şi consumă o mare cantitate de combustibil, informează sciencealert.com. Atenţia a fost aţintită asupra navei în această săptămână, după ce NASA a anunţat că a fost introdus, în mod neaşteptat, modul de urgenţă. Niste imagini suprinse de telescopul spatial Kepler ar putea fi dovada mult cautata a existentei extraterestrilor. Telescopul lansat in 2009 pentru a cauta exoplanete a descoperit un obiect misterios care orbiteaza in jurul unei stele aflata intre constelatiile Lebada si Lyra, la 1.481 de ani lumina de Pamant Telescopul Kepler, descoperire uimitoare. O echipă internațională de astronomi a confirmat luni descoperirea a încă 104 exoplanete prin intermediul telescopului spațial Kepler, dintre care patru planete telurice aflate pe orbita aceleiași stele și care ar putea prezenta caracteristici asemănătoare Terrei, conform unui material. Descoperirea a fost făcută cu ajutorul datelor colectate de telescopul spațial Kepler, care a observat modificări în luminozitatea stelelor dintr-un câmp predefinit pentru a detecta exoplanete. Au fost propuse mai multe ipoteze pentru explicarea modificărilor neregulate de luminozitate, evidențiate de curba luminoasă a stelei

Telescop spatial kepler - Ziare

1. ă, au anunţat joi astronomii americani, informează site-ul publicaţiei The New York Times. La mai bine de un an şi jumătate după ce o defecţiune tehnică a ameninţat să ducă spre eşec epocala misiune de.
  2. Telescopul Kepler - o misiune de 600 de milioane de dolari - a fost lansat de NASA in 2009, pentru a monitoriza, timp de cel putin patru ani, peste 100.000 de stele care seamana cu Soarele nostru, aflate in constelatiile Lebedei si Lirei, si pentru a gasi planete asemanatoare cu Terra. Kepler s-a defectat la jumatatea anului 2013
  3. Telescopul spatial american Kepler a descoperit 11 noi sisteme planetare, insumand in total 26 de planete, a anuntat joi NASA. Aceste descoperiri ridica la 60 numarul de exoplanete intalnite pana in prezent si confirmate de Kepler, si la mai mult de 2.300 numarul total al planetelor potentiale care sunt in afara sistemului nostru solar, a anuntat Agentia spatiala americana
  4. Washington, 27 feb /Agerpres/ - Telescopul spaţial Kepler, aparţinând NASA, a identificat alte 715 exoplanete, aproape dublând numărul planetelor din afara sistemului nostru solar a căror existenţă a fost confirmată, conform SPAC
  5. Telescopul Kepler al NASA a descoperit mai mult de 100 de planete de marimea Pamantului, in afara sistemului solar. Au fost detectate, de asemenea, noua planete mici in interiorul asa-numitelor zone locuibile, unde conditiile sunt favorabile pentru existenta apei in stare lichida, deci ar putea fi locuite, scrie BBCNews online
  6. Telescopul spaţial Kepler, lansat de NASA, a rămas fără carburant şi se va pensiona pe orbita lui actuală, a anunţat marţi agenţia spaţială americană, cu doar câteva luni înainte de cea de-a 10-a aniversare a acestui dispozitiv ce a fost creat pentru a detecta exoplanete, informează DPA
  7. Keplerian telescope, instrument for viewing distant objects, the basis for the modern refractive telescope, named after the great German astronomer Johannes Kepler.Its eyepiece, or ocular, is a convex (positive, or convergent) lens placed in back of the focus, the point at which the parallel light rays converge; and the instrument produces an inverted (real) image that can be projected.

Telescopul spaţial Kepler, lansat de NASA, a rămas fără carburant şi se va pensiona pe orbita lui actuală, a anunţat marţi agenţia spaţială americană, cu doar câteva luni înainte de cea de-a 10-a aniversare a acestui dispozitiv ce a fost creat pentru a detecta exoplanete, informează DP Functionarea telescopului spatial Kepler, lansat cu scopul de a descoperi exoplanete capabile sa intretina viata, este compromisa, intrucat sistemul sau de pozitionare este avariat si nu mai poate fi reparat, au anuntat cercetatorii de la NASA, relateaza R

Telescop kepler - Ziare

1. Misiunea telescopului Kepler a fost de a deschide noi ferestre spre exteriorul sistemului nostru solar, iar în ultimii 9 ani a reușit să aducă în prim plan mii de noi exoplanete, aproximativ 2600, multe dintre care au intrat în categoria Earth 2.0, considerate opțiuni viabile pentru a putea deveni locuibile într-un viitor
  2. Telescopul Kepler, lansat anul trecut cu misiunea de a găsi planete asemănătoare cu Terra, a făcut primele descoperiri. Este vorba de cinci planete aflate în afara sistemului nostru solar, dar şi de câteva ciudăţenii cosmice, cum este cazul unei stele în jurul căreia se învârte un obiect deocamdată neclasificat de oamenii de ştiinţă - cercetătorii spun că acest obiect are o.
  3. a de la toate aceste stele urmărite. Atât de multe încât oamenii de ştiinţă nu au putut procesa informaţiile pe baza algoritmilor. Au avut nevoie de ochiul uman, care rămâne un instrument neegalat încă în ceea ce priveşte recunoaşterea modelelor
  4. Telescopul spaţial Kepler a identificat deja 706 planete asemănătoare cu Pământul, după ce a analizat 156.000 de stele şi de corpuri cereşti într-un interval scurt. Potrivit datelor remise publicităţii de NASA, adunate în primele 43 de zile ale misiunii lui Kepler, în Univers ar putea exista mai multe planete capabile să susţină.
  5. Telescopul Kepler a descoperit 10 noi exoplanete potential locuibile - 05.11.2013 Telescopul care ar putea salva omenirea de asteroizi - 29.06.2012 NASA a lansat telescopul NuSTAR, cu o rezolutie fara precedent - 14.06.201
  6. The Barbara A. Mikulski Archive for Space Telescopes (MAST) is an astronomical data archive focused on astronomical data sets in the optical, ultraviolet, and near-infrared. We host data from over a dozen missions like Hubble, Kepler, TESS, and soon JWST
  7. Telescopul spațial Kepler ne-a lămurit cu privire la acest aspect al comportamentului stelelor, prin observarea pe perioade foarte lungi a acelorași stele. Cu toate acestea, analiza vitezei de rotație este cea mai bună metodă pentru stelele tinere, mai tinere decât Soarele (4,6 miliarde ani)

Lista exoplanetelor descoperite cu telescopul spațial Keple

Telescopul Kepler al NASA a explorat Calea Lactee mai bine de un deceniu. Acesta a confirmat existența multor stele și planete (potențial similare Pământului) și 2.500 de posibile noi lumi așteaptă, în continuare, să fie confirmate Telescopul spatial Kepler a observat o stea cu caracteristici deosebite. Ca urmare a acestor caracteristici, unii oameni de stiinta doresc sa stabileasca daca anomaliile ar putea fi rezultatul unei civilizatii extraterestre. Misiunea telescopului Kepler este accea de a supraveghea stelele, pentru a determina daca exista planete in jurul acestora Daca inca mai ai indoieli in ceea ce priveste recomandarile noastre precum si profesionalismul de care dam dovada prin cercetarile noastre, te invitam sa intri pe siteul nostru si sa citesti totul despre telescoape astronomice 2015. Doar noi iti prezentam tot ce ar putea sa te intereseze incat sa alegi telescopul potrivit Telescopul a descoperit şi o posibilă a treia planetă, de mărimea Pământului. Două planete de mărimea lui Saturn au fost observate orbitând aceeaşi stea, au anunţat oamenii de ştiinţă de la NASA. Descoperite la peste 2000 de ani lumină depărtare de Pământ, în constelaţia Lirei, cele două planete au fost denumite Kepler-9b. Telescopul Kepler, o misiune în valoare de 600 de milioane de dolari lansată în 2009, a scrutat 150.000 de stele în constelaţia Lebăda în căutare de planete, observându-le umbra atunci când ele trec prin faţa astrului lor. Această misiune s-a încheiat în 2013 din cauza unei avarii suferite la nivelul giroscoapelor sale

Video: Telescopul kepler - Ziare

Două planete care seamănă cel mai mult cu Terra

Aceste exoplanete au fost descoperit de Telescopul Spațial Kepler Descoperirea a fost remarcabilă, deoarece este prima dată când Telescopul Spațial Kepler a reușit să detecteze astfel de evenimente scurte de microlensare, potrivit unei cercetări publicate recent în revista Monthly Notices of the Royal Astronomical Society A reperat Telescopul spaţial Kepler structuri construite de o civilizație extraterestră, între două constelații Cygnus și Lyra, situate în emisfera nordică? Sau este vorba doar de destrămarea unor exo-comete, ce orbitează în jurul unei stele la distanță? Structurile (o adunătură ciudată de mai multe obiecte) sunt situate în jurul stelei CCI 8462852, situată 1480 de ani. Telescopul Kepler. Foto: wikipedia.org. Oamenii de știință sunt siguri că multe alte astfel de planete vor fi descoperite în viitorul apropiat de telescopul James Webb Space al NASA și de misiunea spațială ARIEL a Agenției Spațiale Europene, care urmează să fie lansată în 2028

Kepler-viitorul celui mai mare vanator de exoplanete pus

Telescop kepler pamant soare - Ziare

Cele mai Terifiante Planete Descoperite Vreodată. 3 săptămâni ago. Kepler-70b (cunoscut anterior ca denumirea de Kepler KOI-55.01; uneori listat ca KOI-55 b) este una dintre cele două exoplanete postulate care orbitează steaua Kepler-70.. NASA a anuntat joi intr-o conferinta de presa inceputa la ora 19.30, ora Romaniei,descoperirea unei planete surori a Terrei, 452b Kepler. Telescopul Kepler a identificat prima planeta cu dimensiuni similare Pământului și situata în zona locuibilă a stelei sale. O echipă de astronomi ai NASA a anunțat joi descoperirea, prin intermediul telescopului orbital Kepler, aparținând NASA, a [

Telescopul Kepler (retras din activitate de NASA în 2018) Câte planete există în univers? La această întrebare încă nu avem un răspuns, ţinând cont că în univers există sute de miliarde de galaxii, unele mult mai mari, altele mult mai mici decât Calea Lactee. Recent însă un studiu efectuat de un grup de cercetători de la. Telescopul Kepler, instrumentul trimis pentru descoperirea vieții pe alte planete, a făcut posibil şi anunţul NASA de anul trecut potrivit căruia a fost descoperită o planetă asemănătoare Pământului. Aceasta are potențialul de a fi locuită de extratereștri. Planeta a fost numită Kepler-452b și are temperatura ideală pentru apă.

A closer look at Kepler's Supernova, images taken by the Chandra, Hubble, and Spitzer telescopes. The Kepler Space Telescope's field of view of the Milky Way galaxy superimposed over the night. Cercetătorii de la NASA au anunţat că telescopul Kepler a făcut o descoperire uimitoar Johannes Kepler Facts. Johannes Kepler (December 27, 1571 - November 15, 1630) was a mathematician, astronomer, and astrologer. He was a German researcher who was most well-known for his laws of planetary motion. Interesting Johannes Kepler Facts: Kepler's major works include Astronomia Nova, Harmonices Mundi, and Epitome of Copernican Astronomy Telescopul Kepler a descoperit ceea ce pare sa fie o urma a unei civilizatii inteligente. Citește și. Simona Halep, în costum de baie pe Instagram! Și-a inaugurat piscina vilei de 4 milioane de euro de la Izvorani Programul.

Telescopul spaţial Kepler va fi retras din activitate - Go4I

Zi tristă care marchează sfârşitul unei ere în explorarea

1. Pregătim echipajele maritime în Realitate Virtuală în proiectul PALAEMON. TEHNOLOGIE. Toate Gadgets&Devices Internet&Comunicații Mașini&Vehicule Robotică Tehnică&Inventică Transport aeria
  2. The Spitzer Space Telescope, formerly the Space Infrared Telescope Facility (SIRTF), is a retired infrared space telescope launched in 2003 and retired on 30 January 2020.. Spitzer was the third spacecraft dedicated to infrared astronomy, following IRAS (1983) and ISO (1995-98). It was the first spacecraft to use an earth-trailing orbit, later used by the Kepler planet-finder
  3. Telescopul spaţial Kepler a rămas fără combustibil şi va fi retras din funcţionare, după o misiune de nouă ani şi jumătate pe parcursul căreia a detectat mii de planete aflate în afara sistemului nostru solar şi a extins căutările pentru lumi extraterestre, a anunțat NASA

Misiunea Kepler - Wikipedi

Aceste date au provenit de la telescopul spațial Kepler, a cărui misiune principală este aceea de a căuta planete asemănătoare Pământului aflate în alte sisteme solare. Astronomii știau despre sistemul solar Kepler-90, dar nu au detectat anterior exoplaneta recent descoperită Datele trimise de către Telescopul Spațial Kepler devin din ce în ce mai interesante. În galaxia noastră ar putea exista cel puțin 17 miliarde de planete echivalente cu Terra, în ceea ce privește diametrul Astronomii au identificat un sistem solar străvechi format din cinci planete care orbitează în jurul unei stele, care seamă izbitor de mult cu sistemu Telescopul Kepler, care vânează planete, este pe cale să descopere ceva ce nu am mai văzut până acum: o Lună care orbitează o planetă extrasolară, cunoscută ca exolună

Acestea sunt planetele care îndeplinesc toate condiţiile

La doar o saptamana dupa ce astronomii au anuntat ca vor descoperi geamanul Terrei in mai putin de un an, telescopul Kepler a observat candidatul ideal. Numita KOI 172.02, acesta pare sa fie planeta care seamana cel mai mult cu Pamantul. KOI este de 1,5 ori mai mare ca Terra, insa steaua in jurul careia orbiteaz Telescopul lui Kepler, al carui diametru este de 0.95 m si care are un camp vizual de 115 x 115 grade, este protejat de un element retractabil care poate impiedica patrunderea razelor luminoase in interior. Defectiunea din mai nu este o surpriza - o anticipasem inca cu o luna inainte, cand semnele de slabiciune la echipamentul de bord aparute. Telescopul a găsit până acum 2.515 exoplanete, iar 30 dintre ele sunt de aproximativ dimensiunea Terrei şi la o distanţă potrivită de stelele lor pentru a avea apă lichidă pe suprafaţă. Toate planetele descoperite de Kepler formează mai mult de două treimi dintre cele descoperite în total de savanţi, adică 3.564 William Borucki, cercetătorul care gestionează telescopul Kepler, a anunţat că aceste două planete sunt cele mai bune candidate identificate până acum în cursa descoperirii unor planete care găzduiesc forme de viaţă. Descoperirile au fost publicate în jurnalul Science. Experţii anunţă că aceste două planete reprezintă o bornă.

Kepler-438b, Kepler-442b și alte exoplanete potențialConfirmare istorica a NASA: Descoperirea primei planete

Kepler and K2 Missions NAS

Telescopul, al carui diametru este de 0.95 m si care are un camp vizual de 115 x 115 grade, este protejat de un element retractabil care poate impiedica patrunderea razelor luminoase in interior. Lansare satelit Kepler Telescopul Kepler, mai este poreclit vânătorul de planete, iar NASA şi Google prin acest parteneriat, vor să facă cele mai sofisticate analize efectuate vreodată, notează Daily Mail. Kepler Mission, este o misiune spațială, o stație cosmică,.

O stea din șase are o planetă de mărimea Pământului